Er du ikke enig i en afgørelse fra Lønmodtagernes Feriemidler?
Hvis du ikke er enig i en afgørelse fra
Lønmodtagernes Feriemidler eller mener, at de oplysninger afgørelsen er truffet
ud fra, er mangelfulde eller forkerte, er du velkommen til at kontakte
Lønmodtagernes Feriemidler.
Vil du klage over din udbetaling eller kontoopgørelse?
Hvis du vil klage over udbetalingen af dine feriemidler eller opgørelsen af din konto, skal du skrive til Lønmodtagernes Feriemidler med teksten ’klage’ i emnefeltet. Vi skal have din klage senest 4 uger efter, du har fået afgørelsen.
Lønmodtagernes Feriemidler genbehandler din sag og vurderer din klage. Hvis du ikke får fuldt medhold, bliver din klage sammen med sagens akter sendt til Ankestyrelsen.
Vil du klage over udbetaling af feriemidler i efteråret 2020?
Hvis du vil klage over en afgørelse om den førtidige udbetaling i 2020, skal du sende en klage direkte til Lønmodtagernes Feriemidler.
Du kan ikke klage til Ankestyrelsen over en tidligere førtidig udbetaling af feriemidler, som blev foretaget efter de regler, der var gældende for ansøgningsrunden i efteråret 2020.
Du kan ikke klage til Lønmodtagernes Feriemidler over din arbejdsgivers oplysninger
Vi kan ikke tage stilling til eller behandle en klage over de feriemidler, som din arbejdsgiver har oplyst, at du har optjent. Er du uenig i din arbejdsgivers oplysninger, skal du kontakte din arbejdsgiver.
ATP’s kundeambassadør
Hvis du har forslag til forbedringer eller er
utilfreds, har ATP en kundeambassadør, du kan kontakte. Det kan fx være, hvis
du ikke synes, du har fået en god service, eller hvis du synes, der er nogle
ting, ATP kan gøre bedre.
Læs hvordan du kontakter kundeambassadøren: