Har du behov for at tilføje nye dokumenter til din klagesag, fx dit svar på en partshøring af dig? Så skal du enten benytte den digitale selvbetjeningsløsning ”Indsend nye dokumenter til en klagesag" eller indsende med Digital Post.
Når du benytter Skatteankestyrelsens selvbetjeningsløsning, kan du indsende dokumenter op til 100 MB, som lægges direkte på din sag.
Du skal logge ind med NemID/MitID og have følgende parat:
- dit sagsnummer fra Skatteankestyrelsen. Det finder du i øverste højre hjørne af det brev, du har modtaget fra Skatteankestyrelsen med bekræftelse af, at vi har modtaget din klage. Brevet har du modtaget i din digitale postkasse eller via fysisk brev.
- alle dokumenter, som du ønsker at tilføje din sag.
Har du ikke et sagsnummer?
Så benyt dit blanket ID. Blanket ID’et er på fem eller seks cifre og står i den kvittering, du har modtaget, hvis du har sendt klagen via Skatteankestyrelsens digitale selvbetjeningsløsning.
Hvis du hverken har et sagsnummer eller et blanket ID, skal du oplyse cpr-nummer på den, klagen vedrører, og kort beskrive, hvad sagen drejer sig om.
Du kan indsende filformaterne pdf, doc, docx, jpg, png, tiff, bmp med flere. Filerne må i alt maks. fylde 100 MB.