Drejer din pressehenvendelse sig om et specifikt emne på borger.dk, vil vi bede dig kontakte den ansvarlige myndighed:
Indholdet på borger.dk leveres af de ansvarlige myndigheder. Det fremgår altid i bunden af de enkelte sider på borger.dk, hvem den ansvarlige myndighed er.
Eksempler på indhold er feriepenge, pension, børne- og ungeydelse, forny pas osv.
Drejer din pressehenvendelse sig om selve platformen borger.dk (formål, organisering, finansiering, m.v.), er du velkommen til at kontakte den presseansvarlige i Digitaliseringsstyrelsen:
Har du spørgsmål til udvikling, vedligehold og drift af borger.dk?
Digitaliseringsstyrelsen står for udvikling, vedligehold og drift af borger.dk:
Digitaliseringsstyrelsen
Kontor for borger.dk
Landgreven 4, Postboks 2193
1017 København K.
Telefon: 33 92 52 00 (hovednummer)
Henvendelser rettes til kontorchef Helle Junge Nielsen:
Telefon: 33 92 41 44
E-mail: hjn@digst.dk