Ansøg om erstatning hos Rejsegarantifonden

Hvis din rejseudbyder er gået konkurs, så du ikke kom på ferie, kan du søge erstatning hos Rejsegarantifonden. Der er forskellige betingelser, der skal være opfyldt – bl.a. skal du have købt en rejseydelse (fx en pakkerejse eller en flybillet med konkurssikring).

Personen, der udfylder erstatningsanmeldelsen, skal være identisk med den person, fakturaen er udstedt til. Er fakturaen udstedt til flere personer, skal hver især logge ind og udfylde en erstatningsanmeldelse.

Sådan gør du

Der skal uploades følgende bilag med erstatningsanmeldelsen:

  • Rejsebevis: Upload dit rejsebevis/faktura/ordrebekræftelse/reservationsbevis
  • Betalingsdokumentation: Upload relevant betalingsdokumentation. Fx kontoudtog fra dit pengeinstitut. Hvis du betalte via netbank, skal der vedhæftets en detaljeret udskrift af transaktionen, hvoraf både beløbet og rejseudbyderens kontonummer fremgår

Kontakt

4587 8333

info@rejsegarantifonden.dk

4587 8723

Røjelskær 11, 3..
2840 Holte