Kontakt Digital Post-support

Vi får mange opkald

Du kan opleve ventetid, når du ringer til os. Vi har derfor forsøgt at samle svar på de spørgsmål, vi får flest af. Måske du også kan finde svaret på dit spørgsmål? 

Hvis du ikke kan, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os. 

Ofte stillede spørgsmål

Du kan være helt rolig, for din besked er sendt. Den ligger bare ikke øverst, men lidt længere nede på listen over dine sendte beskeder. 

Desværre kan du ikke lige nu sortere på dato. Det er en fejl, vi arbejder på at løse så hurtigt som muligt. 

Vi er i fuld gang med at fejlsøge, så vi håber, du har mulighed for at prøve igen senere.

Hvis du allerede er logget på Digital Post, og du får besked om, at siden ikke kan vises, kan det hjælpe at klikke på Digital Post-logoet oppe højre hjørne - fx ved timeout. 

Vi beklager ulejligheden.

Post fra private afsendere, såsom din forsikring eller din bank, kan du ikke længere læse i Digital Post på borger.dk. Det skyldes, at Digital Post på borger.dk kun viser post fra offentlige myndigheder.

Hvis du skal læse din post fra private afsendere, skal du på e-Boks eller mit.dk.

Hvis du får 2 eller flere push-notifikationer på din mobiltelefon for den samme Digital Post-besked, er det en fejl, vi arbejder på at løse.

Du har altså ikke mistet en Digital Post-besked – det er blot systemet bag, der sender 1 eller flere notifikationer for meget.

Ring

Du kan ringe til Digital Post-supporten på telefon:

Telefonikon  33 98 00 33

Telefontider

Hverdage
8:00 - 20:00
Weekend og helligdage
10:00 - 16:00.

Ringer du fra udlandet, skal du bruge dette telefonnummer:

+45 3398 0033

Digital Post-supporten kan hjælpe dig med at finde information om og bruge ny Digital Post på borger.dk eller Digital Post-appen. 

Hvis du har spørgsmål til en specifik sag, skal du kontakte den ansvarlige myndighed, ikke Digital Post-supporten.

Skriv ikke personoplysninger som fx CPR-nummer eller helbredsoplysninger i kontaktformularen.

Digital Post-supporten tilstræber at give dig et svar inden for fem hverdage.

Læs mere og selvbetjeningsløsninger

Digital Post-supporten hjælpe dig med at finde information om og bruge ny Digital Post på borger.dk og Digital Post-appen. Du kan få hjælp via telefon, kontaktformular og skærmdeling (browserassist) på borger.dk.

Hvis du har spørgsmål til en specifik sag, skal du kontakte den ansvarlige myndighed. Det kan fx være din kommune, Udbetaling Danmark eller Familieretshuset.

Du kan kontakte Udbetaling Danmark, hvis du har spørgsmål om:

  • familieydelser (børne- og ungeydelse, børnetilskud eller bidrag)
  • barselsdagpenge
  • boligstøtte
  • folkepension
  • beregning og udbetaling af førtidspension
  • det blå EU-sygesikringskort.

Henvendelser sendt via Digital Post-supportens kontaktformular gemmes i 6 måneder. Det bruges til at lave statistik og til at forbedre Digital Post-løsningen. 

Fortrolige personoplysninger, som fx CPR-numre slettes, inden henvendelsen besvares.

Vi videresender så vidt muligt henvendelser, der er fejlsendt via kontaktformularen til Digital Post-supporten, til rette myndighed.

  • Alle skriftlige henvendelser gemmes i 6 måneder og slettes herefter.
  • Alle skriftlige henvendelser, som Digital Post-supporten videresender til en anden myndighed journaliseres og gemmes. Eventuelle klager vil også blive journaliseret og gemt.

Del din skærm

Når du har kontakt til Digital Post-supporten, har du mulighed for at dele din skærm med medarbejderen. Så er det nemmere at få hjælp.