Hvis du er utilfreds, er du velkommen til at kontakte Udbetaling Danmark.
Start gerne med at ringe
Hvis du undrer dig eller er utilfreds med noget i din sag, anbefaler Udbetaling Danmark, at du starter med at ringe til Boligstøtte. Nogle gange sker der misforståelser, som lettest bliver løst med en mundtlig forklaring.
Hvis du har forslag til forbedringer
Hvis du ikke vil klage, men ud fra dine oplevelser har forslag til noget, Udbetaling Danmark kan gøre bedre, kan du sende dit forslag til forbedringer. Udbetaling Danmark læser alle forslag og bruger dem til løbende at gøre sin service bedre.
Du kan også kontakte kundeambassadøren for Udbetaling Danmark
Har Udbetaling Danmark spurgt, om du er enig i et brev?
Hvis du har fået et brev, hvor Udbetaling Danmark spørger, om du er enig i bestemte oplysninger, fx om din indkomst, kan du kommentere oplysningerne inden for den frist, der står i brevet. Der står altid i brevet, hvad du skal gøre, hvis du er uenig.