Kontakt borger.dk

Ring

Du kan ringe til borger.dk´s kontaktcenter på telefon:

Telefonikon  70 10 18 81


Ringer du fra udlandet, skal du bruge dette telefonnummer:

+45 7025 1881

Telefontider

Mandag til torsdag
08:00 - 20:00
Fredag
08:00 - 18:00

Kontaktcentret har lukket på helligdage.

Del din skærm

Når du har kontakt til borger.dk’s kontaktcenter, har du mulighed for at dele din skærm med medarbejderen. Så er det nemmere at få hjælp.

Kontaktcentret kan hjælpe dig med:

  • at finde frem til, hvor du skal henvende dig, hvis du har spørgsmål til det offentlige
  • at finde information på borger.dk
  • at bruge selvbetjening på borger.dk

Borger.dk sagsbehandler ikke, og vores medarbejdere har ikke adgang til dine sager i det offentlige.


Hvis du har spørgsmål til en specifik sag, skal du kontakte den ansvarlige myndighed. Det kan fx være din kommune, Udbetaling Danmark eller Statsforvaltningen.

Du kan kontakte Udbetaling Danmark, hvis du har spørgsmål om:

  • familieydelser (børne- og ungeydelse, børnetilskud eller bidrag)
  • barselsdagpenge
  • boligstøtte
  • folkepension
  • beregning og udbetaling af førtidspension
  • det blå EU-sygesikringskort.

Borger.dk's kontaktcenter kan også kontaktes på telefonnummer 1881.

Nogle teleselskaber har højere takster for at ringe til 4-cifrede numre og 70-numre. Du kan finde information om særtjenestenumre i dine abonnementsbetingelser eller på teleselskabets hjemmeside.

På borger.dk gemmes de mails, der modtages fra borgerne i 180 dage. Det bruges til at lave statistik og til at forbedre borger.dk.

Personlige data, som fx navn eller e-mailadresse, vil ikke blive videregivet til andre. Følsomme persondata, som fx personnumre slettes, inden mailen besvares.

Skriv til borger.dk's kontaktcenter

Send ikke følsomme personoplysninger.

E-mail:

1881@borger.dk

Kontaktcentret tilstræber at give dig et svar inden for et par dage.